Moto & You

Poznaj świat motoryzacji

Jak wyrzeźbić sylwetkę?

Wyrzeźbienie sylwetki to zadanie i łatwe i trudne zarazem. Skomplikowane, bo musimy odnaleźć idealny sposób na siebie, na to, co się kocha. Trzeba znaleźć metodę na trening, jaki przynosi efekty. Jest to jednocześnie proste, ponieważ kiedy już odnajdziemy ten właściwy trening i to, co działa na nas oraz wkręcimy się w 100 % - efekt będzie murowany. Wyrzeźbienie to przede wszystkim ćwiczenia siłowe, ćwiczenia na biceps, ćwiczenia aerobowe, dieta ze zmniejszoną ilością kalorii.


trening siłowy
Napisał: brett jordan
Na podstawie: http://www.flickr.com
Tu nie będzie cudów. Na wszystko trzeba ciężko zapracować - . Żeby posiadać muskuły trzeba dźwigać ciężary, ażeby je zademonstrować trzeba zredukować spożycie kalorii i dorzucić aeroby, które spalą tłuszcz. Czy jednak wszystko jest takie proste? Tak! Wystarczy a więc redukcja tłuszczowej tkanki następuje w kuchni. To tam można stworzyć wart pozazdroszczenia ABS oraz suchą budowę sylwetki. Pierwszym krokiem jest ułożenie diety a także smacznego menu, który będzie nam odpowiadał i jaki pozwoli nam na to, żebyśmy się go trzymali. W zależności od wagi wyjściowej, naszego wieku oraz ilości tkanki tłuszczowej będzie to paręset kalorii na bilansie ujemnym, jednak ogólnie przyjmujemy, że to blisko 500 kcal na dzień na minusie.

Dla osób, które mają znaczną nadwagę - kalorie tniemy przez cały okres trwania diety, dla ludzi z delikatną nadwagą - wyłącznie w dni nietreningowe. Powinniśmy przyjmować 4,5 g węglowodanów na każdy kilogram masy ciała i 2,2 gramów białka na każdy kilogram masy ciała. Jedzmy regularnie, ogół rozbijając na 5 posiłków. Białko możemy konsumować w postaci jaj, odżywek białkowych, ryb. Węglowodany to głównie ryż, makaron, ale również kartofle i chleb - najlepiej razowy. Bardzo efektywny może być wysiłek aerobowy, np. skakanie na skakance, wiosłowanie, bieganie.


Fałszem jest, że spalamy tłuszcz dopiero po 20 minutach wysiłku fizycznego. Tkanka tłuszczowa spalana jest od samego początku ćwiczeń, z tym, że po 20 minutach spalana jest najogromniejsza jej ilość. Stąd też poleca się, żeby trening aerobowy trwał od 20 do 45 minut, przy większym wytrenowaniu do jednej godziny dziennie. Trening aerobowy możemy przeplatać z ćwiczeniem siłowym, ale nigdy zestawiać na jednym treningu. Jak rzeźbić brzuch? ćwiczyć brzuch, wykonując klasyczne spięcia, mając dźwignięte nogi w górze - zgięte, a nawet oparte o łóżko. Warto ćwiczyć rowerek.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-02-02 10:26:05
Tagi: trening, białko, aeroby